-Julkänsla *5

Någon mer än jag som har julkänsla?

För några dagar sen blev det december. 
Vilket betydde att julkalendern började, de är tyvärr inget jag själv kommer att kolla på. Jag tycker att julkalendern var så sjukt mycket bättre förr! Kanske är det för att man växer upp, men jag är väldigt barnslig av mig.
Chokladkalendern har man också fått börja äta av, helt underbart!
När jag var liten hade jag paketkalendern.
Det var något som mina föräldrar fixade åt mig. Min farmor hade sytt en fin tavla som man kunde hänga upp 24 st paket. Mamma och pappa hängde upp paket där varje år och det som var i blev bara bättre och bättre ju närmare julafton man kom. Tyvärr slutade mamma och pappa ge mig paketkalender när jag började 7:an, eftersom dom tyckte jag var för stor för sånt.

Vad har ni för olika slags julkalendrar?



Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Jaa kanse lite av julkänsla.. Men mer tror ja man kommer ha när det är närmare.

Julkalendern kör jag inte med längre, då man kan få godis när som helst (som man inte fick när man var liten) men allt var bättre förr!

2009-12-04 @ 10:37:49
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Swedenp

känns kanske inte rätt med julkänsla i början av sommaren ;)

2010-06-10 @ 21:09:31
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0